וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפולים חינמיים ואהבה ללא תנאי: הפסטיבל שמגיע לראשונה לישראל

זירת היועצים בשיתוף סיטארה אטמו

24.8.2015 / 20:09

בפארק הלאומי שבקיסריה ייערך ביום חמישי, לראשונה בישראל, פסטיבל SPIRIT OVER SOUL. במה מדובר? ההסבר המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוראים לה קורל, היא הגיעה לאחרונה לישראל ותקיים לראשונה בארץ את פסטיבל SPIRIT OVER SOUL, ביום חמישי הקרוב במתחם קיסר ים, בפארק הלאומי שבקיסריה.

ישראל היא מרכז רוחני מוכר, שמיסטיקנים רבים מהעולם בוחרים לקיים בה אירועים וכך עושה גם קורל, שמגיעה אלינו מלוס אנג'לס, וסוגרת מעגל שנפתח לפני כעשרים שנה, אז הנחתה באשקלון קבוצות טיפול והדרכה מצומצמות, שנחלו הצלחה כבר אז. עם השנים הבינה קורל שבכוחה לטפל, להדריך ולעזור להרבה יותר אנשים מאשר הקבוצות הקטנות הללו. כעת היא חוזרת ארצה ומזמינה את הקהל הישראלי לעבור איתה חוויה של יום אחד מרוכז.

מה שהופך את הפסטיבל הזה למיוחד הוא כמות המטפלים והמדריכים אותם הצליחו לגייס לכבוד האירוע. כ-50 מטפלים בתחומים שונים יעניקו לאורחים טיפולים ללא תמורה במהלך היום כולו. "זה יהיה יום של נתינה וטעינה", מתמצתת קורל את הקונספט אותו בנתה ושאותו היא מריצה במקומות נוספים בעולם. בשנה שעברה התקיים הפסטיבל בסדונה, שם נוהג מדי פעם דונאלד וולש (מחבר הספר "שיחות עם אלוהים") לקיים סדנאות וערבי תקשור.

לפרטים נוספים על האירוע

במקום יהיו מטפלים מתנדבים מתחומים רבים - עיסוי, רפלקסולוגיה, הילינג, רייקי, תטא הילינג ועוד תחומים. "הרעיון הוא שמי שמקבל טיפול ללא תמורה, יתעורר בו צורך להעניק גם מעצמו לאחרים וכך תיווצר אווירה של נתינה וקבלה לאורך כל היום", מסבירה קורל את החזון שלה. "מבחינתי, מה שאני יוצרת בפסטיבל הזה הוא מרחב שמאפשר לכל אחד לבחור בדיוק את הטיפול, הליווי והתמיכה להם הוא זקוק ולקבל את האפשרות לטעון את עצמו ולרפא את המקומות הכואבים בגופו ובנשמתו.

שיאו של האירוע בטקס שקיעה מקודש מול הים, בנוכחות כל המטפלים והמשתתפים ובהנחיית קורל. לאחר מכן הקהל ישתתף במעגל שירה מקודשת ומרחב שיאפשר ריפוי ואהבה לכל הנוכחים בהנחיית להקת "אורות" ונסיים בחגיגת מוזיקה ושירה צוענית עם להקת לה ואש קירי.

במקום יהיו דוכני אוכל צמחוני וטבעוני, שתיה קלה ושוק אומנים. הכניסה היא מגיל 16 ומחיר הכרטיס (169 במכירה מוקדמת, 190 בקופה כניסה) נועד אך ורק לכיסוי ההוצאות. האירוע ייערך ביום חמישי כדי לאפשר גם לקהל דתי להשתתף.

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • פסטיבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully