וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אפשר להשיג דרכון רומני-אירופאי?

זירת היועצים בשיתוף עו"ד מירב אשבל

31.8.2015 / 0:01

צמיחתה הכלכלית של רומניה לא נעלמה מעיני רבבות ישראלים שפתחו בתהליך להשיג דרכון רומני ומהר. אז איך עושים את זה ביעילות? עו"ד מירב אשבל מסבירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמיחתה הכלכלית של רומניה לא נעלמה מעיני רבבות ישראלים שפתחו בתהליך להשיג דרכון רומני ומהר. הדרכון הרומני מקבל עדיפות גבוהה ביחס לעמיתיו האירופאים בשל הצמיחה בתל"ג המקומי וגילויי משאבי הטבע האדירים ברומניה.

עד לשנת 2007 האפשרות לעבוד, להתגורר, ללמוד ולעשות עסקים ברחבי אירופה, באופן חופשי וכמעט ללא מגבלה, נראתה כמו חלום רחוק ובלתי מושג, שהיה מנת חלקם של אנשים אמידים בלבד.

ובכן, לא עוד. ובמה דברים אמורים?

בשנת 2007 הצטרפה רומניה למדינות האיחוד האירופי, עליו נמנות המעצמות האירופיות הגדולות והמפותחות ביותר, כדוגמת גרמניה, צרפת אנגליה ועוד. אין ספק כי צעד זה היה צעד מבורך עבור המדינה הקומוניסטית החביבה.

לדברי עו"ד מירב אשבל, המתמחה בכל הליכים לקבלת דרכון רומני בשיתוף פעולה מלא עם משרדה ברומניה, דרכון רומני הינו דרכון אירופאי לכל דבר ועניין, שהמחזיקים בו יכולים לעבוד, לגור, לרכוש נדל"ן ללא כל מגבלה במדינות האיחוד האירופי.

לפרטים לחץ כאן

ובכן, מי זכאי להוציא ולקבל דרכון רומני? לדברי עו"ד מירב אשבל "משרדינו ברומניה ובהתאם להוראות החוק, כל מי שנולד ברומניה, או שהוריו או סביו נולדו ברומניה, רשאי להוציא דרכון רומני , לו ולבני משפחתו".

לדברי עו"ד מירב אשבל, מדובר בבשורה עצומה לילידי רומניה ובני משפחותיהם. הוצאת דרכון רומני מהווה מקפצה לעתיד ורוד יותר ומעניקה אין סוף אפשרויות לשיפור אמיתי באיכות החיים. ההליכים להוצאת דרכון רומני אינם מסובכים ובעזרת משרד עו"ד תותי -אשבל, המעניק יעוץ וליווי צמוד , התהליך הינו פשוט עוד יותר. מוספיה עו"ד אשבל: "ברגע שתאתר מי מבני משפחתך נולד ברומניה, אנו נפעל לאיתור כל המסמכים הדרושים ולהשלמת התהליך" .

משרד עו"ד תותי - אשבל בישראל בשיתוף פעולה מלא עם משרדנו ברומניה הינו משרד עתיר ניסיון ומתמחה בכל ההליכים הכרוכים בקבלת דרכון רומני, החל מבדיקת הזכאות , המשך בליווי ויעוץ מקצועי עד לקבלת הדרכון. כמו כן, המשרד מקיים קשרים שוטפים עם רשויות הממשל הרומניות, מה שמסייע בזירוז התהליך.

לדברי עו"ד מירב אשבל: "בתהליך שכזה רצוי להסתייע בגורם מקצועי שידע בדיוק להיכן לפנות ומה לעשות בכל רגע נתון, היתרונות באחזקת דרכון רומני-אירופאי הינם רבים ומגוונים ומעניקים הזדמנות של ממש לשיפור רמת החיים, כמו גם אפשרות ממשית לעתיד כלכלי ובטחוני ורוד יותר, לכל בני המשפחה".

בימים אלו בהם הגלובליזציה העולמית תופסת מקום של ממש בחיי היום יום, דרכון בינלאומי שפותח דלתות רבות במדינות המובילות בעולם, מהווה משאב בעל ערך רב.
לפיכך, במידה והינך או מי מבני משפחתך מדרגה ראשונה הינו נצר לילידי רומניה, כדאי מאוד לנצל את ההזדמנות ליהנות מכל הזכויות המגיעות עם דרכון רומני- אירופאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully