וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט לעצלנים? זה בדיוק אני

9.9.2015 / 16:26

שיטת האימון במכוני הכושר המחשמלים של EMS CLUB קונה לעצמה יותר ויותר מאמינים. יאיר שרמן, מספר על המפגש הראשון שלו עם שיטת האימון החדשנית ואיך הוא מתמיד בה כבר שלוש שנים בזכות התוצאות

יאיר שרמן אוהב להיראות טוב, אוהב את הגוף שלו, חשוב לו לשמור על הכושר הגופני, להיות חטוב במידה הנכונה והוא גם מוכן להקדיש לכך זמן. כמו רבים שדומים לו, הוא ידע שהדרך להשיג את המטרה עוברת דרך חדרי הכושר וכך הוא עשה.

אלא שכמו רבים אחרים, בכל פעם שיאיר נרשם למכון הכושר והחל להתאמן, הוא הצליח להחזיק מעמד כשנה במקרה הטוב, וכמה חודשים במקרה הפחות טוב. כל זה היה נכון עד לפני כשלוש שנים, אז הוא נפגש עם חבר טוב, שסיפר לו על מכוני הכושר של EMS CLUB.

"החבר הזה הכיר טוב אותי ואת השריטות שלי", מספר יאיר, "והוא אמר לי ככה: מה דעתך שבמקום ללכת למכון כושר לאימון קורע של שעה וחצי, תשיג תוצאה טובה פי כמה ב-20 דקות אימון בשבוע, מבלי להתאמץ כל כך? נשמע לי מאוד מפתה והלכתי לסניף של EMS-CLUB בנמל תל אביב לאימון נסיון לייט. האימון הזה קנה אותי. בעיני זה ספורט לעצלנים ואני לא מתבייש להודות שאני עצלן.

אני מודה שאני מאוד רוצה את התוצאות שחדר כושר יכול להשיג עבורי, אבל אני לא רוצה להשקיע את כל המאמץ כדי להגיע לשם.

יש לי נסיון עשיר של עשר שנות הליכה לסירוגין למכוני כושר. בכל פעם כשהייתי נרשם, עבדתי כמה חודשים, השגתי תוצאות יפות, אבל אחרי עוד כמה חודשים הייתי פורש כי היה לי קשה להתמיד. התוצאה היתה שבסופו של דבר הייתי מאבד את החיטוב והשרירים שהשגתי וכל המאמץ היה יורד לטימיון, עד לפעם הבאה שהייתי חוזר שוב למכון הכושר ושוב אותו סיפור - אחרי מקסימום שנה פרשתי".

לפרטים נוספים לחץ כאן

וכמה זמן אתה כבר במכון של EMS CLUB?
"מרגע שנרשמתי אני כבר מתאמן שלוש שנים ומתמיד באימון של 20 דקות פעם בשבוע. המדריכים היו כנים איתי מהתחלה ואמרו לי שהמטרה היא לא לנפח את השרירים, אלא לשמור על כושר ולחטב את הגוף. וזה מה שקורה. התוצאה הראשונה היא שבאמת אני מצליח לשמור על ההישגים לאורך זמן ולא לאבד את השרירים שכבר השגתי וזה כבר טוב.

זה אמנם לא מנפח את הגוף, אבל בשרירים הקטנים והחשובים אני שם לב לשינוי, כמו בזרוע אחורית, בקרסול, בטרפז, וגם שאר השרירים מרגישים חזקים ומוצקים. השיטה הזו קנתה את אמוני מהתחלה, כיוון שכבר ביום שאחרי האימון הרגשתי את המתח והעומס בשרירים שעבדו, כאילו הייתי במכון כושר.

העבודה היא עם מדריך צמוד וככה אנחנו מגדילים את העומס על השרירים מדי פעם, ממש כמו במכון כושר. אני נותן למדריכים אור ירוק לקרוע איתי וכשאני מרגיש את השרירים בגוף למחרת, אני יודע שהעבודה נעשתה".

איך זה עובד? צפו בסרטון

אין כוח כבידה

טכניקת האימון של EMS CLUB מגיעה מעולם רפואת השיקום, שם משמש הפולס החשמלי לשיקום רקמות שנפגעו, בעיקר רקמות שריר. בידע הזה השתמשו גם מדעני נאס"א (סוכנות החלל של ארה"ב), על מנת לשמור על כושרם הגופני של אסטרונאוטים.

בחלל אין כוח כבידה ואין טעם להרים משקולות ולכן נבנתה חליפת גוף ובה אלקטרודות שצמודות לשרירים, כאשר פולסים חשמליים מפעילים את השריר ומדמים פעילות של חדר כושר. בעזרת החליפה ניתן להפעיל כמה שרירים יחד וכך לצמצם פעילות דומה בחדר כושר מאימון של שעה וחצי ל-20 דקות בלבד.

רשת EMS CLUB קמה בישראל לפני כשלוש שנים וחברים בה מאות רבות של מתאמנים בכתריסר סניפים. כל מתאמן זוכה לליווי של מאמן אישי, מקבל תדרוך מלא על האימון, כולל הסבר על המגבלות רפואיות וחותם על טופס הצהרת בריאות, כמקובל בכל מכון כושר.

היצרן הגרמני של הציוד והרשת כולה זוכים לליווי מקצועי ורפואי של מומחים מגרמניה בתחום רפואת ספורט, שערכו מחקרים רבים ונוכחו בהשפעה החיובית על הגוף בתחום הספורט, הבריאות, הטיפול בכאבים, השיקום והדיאטה.

זירת היועצים בשיתוף EMS CLUB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully